Kate's Journal

Thursday, January 08, 2009

New clip in members soon..

2 Comments:

  • At 1:40 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahojky, tak se hlásí marod:-)Přeji opožděně vše nej- v novém roce. Tak jsem zabojovala zase s nějakou nemocí...jediné pozitivum je, že jsem dala dolů nějaké kilo - a také se mi daří nejíst tolik nezdravé věci, jak jsem byla zvyklá - je mi po nich těžko. No, střevní chřipka je prevít. Jinak doufám, že už se brzy uvidíme v té posilovně.H.

     
  • At 3:56 PM , Blogger Rhys said...

    Hey Kathy,

    Thanks for this lovely video clip and i ordered the previous gym training clip which i enjoyed watching. Your physique is really improving and is lovely to watch:)I hope you had a nice time visiting Germany and that you managed to take a well earned rest off training. Have a great weekend and god bless.

    Best wishes,
    Rhys

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home