Kate's Journal

Thursday, February 01, 2007

Každou neděli si říkám, začnu na novo, zapomenu na minulost a nějak mi to pořád nejde........je to jak na kolotoči.........Už nemůžu dál.........Myslela jsem si jak v Praze začnu od znova, budu happy, přestanu myslet na blbosti a začnu pořádně něco dělat....ale jak zjišťuji, v Boleslavi mi bylo mnohem líp....ikdyž tady v MB skoro chcípl pes, povaha lidí je tu úplně jiná, alespoň to tak cítím já, žádná nenávist, žádná rivalita, žádné pomluvy, je tu otevřenost, prostě zjišťuju, že lidi v Praze se neustále za něčím honí, bojují mezi s sebou a navzájem se mezi sebou pomlouvají a přitom si hrají na kamarády.......tenhle týden začal dost divně...jsem ze všeho taková zmatená...ani teď přesně nevím jaké se cítím..mám ze všeho takové nějaké smíšené pocity..........je toho na mě poslední dobou moc, a musím si to všechno uspořádat...
Ale kdy si to uspořádat..víkend zas hned uteče a práce, povinosti tu budou znova a znova..je to všechno pořád dokola..stejný koloběh..denní rutina..
Teď ani nevim co napsat..no ne co napsat..ale spíš jak to napsat...jdu se ponořit do mých myšlenek..tíží mě..musím je vyslechnout a srovnat...

Krom toho jsem vzdala přípravu na jarní sezónu, nemám na to dostatek sil a ani finance....měla jsem naslibováno a bohužel nic z toho nedopadlo. A bohužel žádná levná zaležitost to není. Jediný kdo mi hodně pomáhá je Míša, ale bohužel jen z doplňků soutěžní formu neudělám.:(

Penízky si dokážu vydělat a něco málo vydělávám, ale k čemu je mi dobrá práce, dobré vydělky, když pak není čas ani na trénink.....a navíc tolik trápení a psychická nerovnováha na tom moc nepřidá...........jo lidem se řekne, starosti hoď za hlavu, ale bohužel to není tak jednoduché.

Takže sečteno podtrženo
Na přípravu potřebuji klid, který nemám.....tzn. budu se stále věnovat tomu, co se stalo mým životním stylem, bez toho si život už ani nedokážu představit:) A kdy se na pódium vrátím? Až bude líp:)
Budu tu stále pro vás, tak prosím buďte tu i vy pro mě, jednou vám to všecho nějak vrátím:)).....
S láskou KATY

16 Comments:

  • At 6:55 PM , Anonymous Anonymous said...

    To je blbý, že to nevyšlo, ale život jde dál. Já na tvoje stránky nechodím kvůli tomu, že soutěžíš, ale kvůli tomu, co se zde dočtu. Máš smysl pro humor a jsi správná. Taková zůstaň a do ničeho se nenuť. BE HAPPY!!!

     
  • At 10:06 AM , Anonymous Anonymous said...

    Jak mám rozumět tomu, že jen z doplňků soutěžní formu neuděláš?Podle toho, co vím, jídlo pro dietující kulturistku není dražší než běžná strava, takže pokud ti někdo poskytuje doplňky výživy, jak píšeš, co ještě dalšího potřebuješ?Barva, plavky-to není taková položka, pokud si vyděláváš a nemusíš živit rodinu.Tím tě v žádném případě nechci tlačit do závodění, mně osobně se kulturistky ( ato už ve formě,jakou v objemu máš ty) ani trochu nelíbí.Jen mi to přijde trochu ufňukané, cos napsala, stačilo prostě přece napsat-závodit se mi nechce.
    Pepino

     
  • At 10:48 AM , Blogger Kathy said...

    ty jsi to pepino asi moc nepochopil.............kazdopadne kdyz si spocitas kolik potrebuju na tri mesice bilkovin z masa, tak to vyjde na 15tisic...a plavky?Bohuzel na kulturistiku staci jedny, ale na bodyfitness potrebuje troje.....a tzn.....dalsich 10tisíc...a vubec nemluvila jsem ani tolik o penezich jako o prostredi, ve kterem clovek zije....

     
  • At 5:52 PM , Anonymous Anonymous said...

    Opravdu ti nechci nic podsouvat, ale k tomu masu by mi to vycházelo, že potřebuješ skoro 1,75kg kuřecího denně. To je dávka pro 100kg chlapa. Rýže moc nestojí. Vím,kolik stojí plavky na bodyfitness.
    Chápu, že má člověk občas stavy, že má pocit, že se proti němu spiknul celý svět. Asi jsi chtěla spíš politovat, jak to máš těžké. Oni tě určitě jiní politují,nemám strach. Já ti chtěl zase říct, že pokud člověk něco chce, nezahodí to kvůli chvilkovému pocitu, že jsou všichni proti němu. Chtěl jsem tě trochu vyburcovat, ne naštvat. Když někdo něco chce, hledá způsob,když nechce, hledá důvod, proč to nejde.
    Pepino

     
  • At 8:43 PM , Blogger Kathy said...

    nechci se tady hadat, ale urcite nemas paru kolik stoji domaci kureci maso..........a jestli rikas tomu co se prodava v hypermarketech kureci maso, tak si na hlavu.....kazdopadne dobrou chut.
    Vis bohuzel nejsem clovek, co prijme vsechno do sveho tela, ale holt kazdeho vyber.........Nejdřív si zkus sám držet kulturistickou dietu a sám uvidíš kolik vrazíš do jídla..
    a vubec nehodlám tady resit p...y, ver si cemu chces, dokud nezkusis , nepochopis o cem je tady vubec rec...

     
  • At 9:20 PM , Anonymous Anonymous said...

    Tak to potom ano. Asi jsem jeden z těch magorů, co celou dietu odjedou na kuřecím ze supermarketu. Zeptám se svých známých, kolik z nich má v dietě domácí kuřecí:-)))Holka, ty až budeš jednou dospělá a přestaneš sobě i druhým lhát do kapsy, třeba ti pak přijde všechno jednodušší. Nejhorší je, že si pořád myslíš, že každej, kdo ti neplácá po ramenou, je proti tobě.Až budeš opravdu dospělá, pochopíš, že nepříjemná pravda je někdy cennější, než mazání medů kolem huby.
    Pepino

     
  • At 9:58 PM , Blogger Kathy said...

    Myslíš si, že si myslím, že každý kdo mi poplácá po ramenou je proti me? Jsi na omylu.......mám tu i několik lidiček, o kterých vím, že to myslí vážně. A vážím si jich.

     
  • At 10:01 PM , Blogger Kathy said...

    A vůbec, když se ti nelíbí kulturistky, tak proč navštěvuješ moje stránky?
    Aby jsi mohl napsat, že se ti to nelíbí?

     
  • At 2:07 PM , Blogger Kathy said...

    Ještě dodatek,nechápu proč se nedokážeš podepsat svým pravým jménem.........apropo, ja bych tvoji postavu taky nechtěla, nevím proč se tady opíráš do někoho, kdo ti v životě nic neudělal.

     
  • At 3:21 PM , Anonymous Anonymous said...

    Pepino je moje jméno, je zajímavý, že u těch, co tě chválili, ti nevadilo, že byli anonymní.
    Ptala ses, proč jsem tady.Odpovím ti. Náhodou. Vyhledávač,když jsem kdysi četl na jednom foru, jak deklaruješ, že jsi naturálka. Zajímalo mě to a hledal jsem tvoje stránky, tvoje fotky.

     
  • At 9:50 PM , Anonymous Anonymous said...

    no bohuzel teda bych se priklonil taky k tomu, ze to bylo takove dost ufnukane ... v praze sou zly lidi ? zalezi jak se chovas ty sama. Mozna by to chtelo si zamest taky pred svym prahem ;) neber si to osobne ...

     
  • At 12:29 AM , Blogger Kathy said...

    petko?a ty si myslis, ze podle fotek poznas kdo bere a kdo ne?Hmm.. tak to jsi u me hodne klesla...neznamena, ze kdyz holka ma x kilo svalu, ze hned sype,ale to ty jsi asi jineho nazoru.

    A omlouvam se za tento prispevek, proste jsem chtela ventilovat ven moje pocity a dost mi to pomohlo....nikdo nevi co se stalo, tak nemuze soudit....

     
  • At 6:54 AM , Anonymous Anonymous said...

    Petka je ta slečna, co si s tebou psala na onom foru, ne? Já už si tu debatu moc nepamatuju a nechce se mi to hledat, ale ona asi nesoudila podle fotografií. Já jsem viděl jen tvé fotky a čísla-silové výkony a váhu a cm. A svůj úsudek jsem si nechal právě proto nechal pro sebe. Ten článek jsem zmínil jen proto, že ses ptala, proč semka chodím.
    Ale už tě nebudu trápit. Jen si možná přejmenuj komentáře na pochvaly.
    Pepino

     
  • At 7:17 AM , Blogger Kathy said...

    Jo podle IP se dá zjistit téměř všechno:)

    A ještě něco nebojím se kritiky.......Sama se stále jen kritizuji a ne chválím a kritika ostatních mi pomůže se alespoň zamyslet nad sebou atd........

    Čisla, silové výkony, cm aj...jsi ale viděla až ted v roce 2006, to je rozdil dva roky........

     
  • At 9:27 AM , Anonymous Anonymous said...

    Katko,já samozřejmě Pepina znám a taky mi bylo jasné,že to za ty jeho rejpance schytám já.Ale je mi to docela jedno,on už je prostě rejpal a kdybych skuhrala já,schytám to taky:-)
    Jinak můj názor je ten,že kulturistika udělá z ženský akorát babochlapa,pokud chce vyhrávat.Takže bych ti docela schvalovala,že do toho nejdeš.Fitnesky se mi líbí,nicméně bodyfitness bez sestav mi přijde trochu jako šaškárna,taková svalnatější miss.
    Četla jsem tvůj poslední trénink,pokud dáš po puloweru ještě 6-8mičkové serie na benč se 70kg,klobouk dolů!Myslím,že kdybys zkusila Čechy v benči,určitě své ofiko výkony vylepšíš.
    PetkaB

     
  • At 9:23 AM , Anonymous Anonymous said...

    KACENKO PROSIMTE MOHLA BY SI SE MY OZVAT NA EMAJL PETULICKAA@SEZNAM.CZ POTREBOVALA BYCH PORADIT NECO SOUKROMNE.NEMUZU NA TEBE NAJIT SPOJENI.DEKUJI PETRA

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home