Kate's Journal

Monday, January 01, 2007



Ahoj všem mým fanouškům,

vítám Vás v novém roce a doufám, že nejen můj, ale i váš bude o krapek lepší než ten předešlý. Já se s tím alespoň pokusím něco udělat.:)

První den v novém roce jsem zakončila jak jinak než tréninkem v posilovně v mém rodném městě. Po pár dních volna, které jsem strávila v Mladé Boleslavi, jsem zjistila, že mi to tu chybí....Neznám lepší tréninky než tady doma. Se skvělou partičkou v super atmosféře.....v Praze jsem si pořád nějak ještě nezvykla........:/

Každopádně za 14 dní zahajuji přípravu na jaro. Čeká mě dost kruté období, pže to bude chtít shodit minimálně 15 kg. To bude chtít sakra vůli......jo co jsem si nabrala, to si teď slížu:)

Ale doufám a věřím v to, že kolem sebe budu mít lidičky, kteří mě v tom nenechají samotnou.:) Budu se Vám snažit v průběhu přípravy poskytovat několik info nejen o tréninku, jídle, formě, ale i o pocitech a o tom jak to všechno zvládám. Tím se pokusím zlepšit aktualizaci stránek:)

Dobrou noc všem.......s láskou Katy.

2 Comments:

  • At 7:08 PM , Anonymous Anonymous said...

    Přeju hodně štěstí.. :-)

     
  • At 6:37 PM , Blogger Unknown said...

    to je škoda že shazuješ takovým způsobem svaly...vidím na té fotce tak max 7 kg co bys potřebovala dát dolů...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home