Kate's Journal

Sunday, October 15, 2006

Uplynul měsíc a můj weblog zůstal bez příspěvku....nic zásadního se za tu dobu nezměnilo:) Možná moje váha:)) Trochu se zas navýšila. Opět mi začala škola a postupně bych se měla začít připravovat na státnice, které dělám v lednu 2007. Že by se mi zrovínka chtělo učit, to tedy ne...:)) No nic jiného mi ale nezbyde... Taky jsem změnila místo mých tréninků........momentálně trénuji ve Factory na Smíchově. Po dlouhé době zasky necvičím sama, ale našla jsem si k sobě super sparinga Peťulu, kterou mám teď ve svých rukou :)) a společně se připravujeme na jarní sezónu 2007. I přesto, že to je možná budoucí soupeřka, vzájemně si pomáháme. Každá z nás je pro druhou motivací:) Žejo Péťo?:))

3 Comments:

  • At 5:52 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ahoj. Stránky super. Moc se mi líbí. Ze začátku jsi držela slušný tempo. Teď trochu pauza. A tu diakritiku mám špatnou já nebo ty? Jen tak dál. Fandím ti. Ahoj

     
  • At 9:26 AM , Blogger Kathy said...

    Achojky, ta diakritika nezlobí jen tebe, ale i mě:)). nědy to je ok, a někdy zasky ne. Vím zaostávám v přidávání příspěvků, ale poslední dobou nemám moc časíku. Přístí týden, budou aktuální fotečky.:)

     
  • At 12:28 PM , Anonymous Anonymous said...

    Ok. Dík za odpověď. Teď už je diakritika v pořádku. Nový fotky super.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home