Kate's Journal

Monday, December 21, 2009

Sobota 19.12.
Vyrážíme s Romí o půl sedmé ráno do čerstvě nasněženého.....směr Trnava...cesta byla v klídku, utekla nám rychle, pže jsme se s Romčou neviděli cca od srpna ačkoli od sebe bydlíme 10min ostré chůze..takže jsme celou cestu prokecali:))
Co se týče závodů....nemám co vytknout...atmosfér super, lidi super, organizace taktéž, poznala jsem spousta nových skvělých lidí....80% závodů jsme ale stejně nedělali nic jiného než jen mluvili a zase mluvili........když se s někým nevidíte skoro pů roku, to ani jinak nejde.....prostě fajně strávené odpoledne!

Poté mě čekal trénink v Brně s bráškou Mikem a setkání s dalšími skvělými lidičkami včetně Ninky, úžasné to stvoření:)...až na několik komplikací na dálnici...kde jsem to zaparkovala do svodidel, hustě sněžilo a po silničářích jako kdyby se slehla zem......jsem nakonec dorazila v pořádku sice tak tak před zavíračkou gymu...na trénink nám zbývalo cca 30min ale nakonec jsme odtrénovali...celá nadrbaná na železo...mě ani nehoda v autě nevyvedla z míry:))prostě magor....a wo tom to je, ne?:O))Navíc přijet do Brna a nezatancovat si s bráškou...to néééééé...........:o)servis, který mě tam čekal, včetně uvařené večeře (pro někoho jednohubka:o)) vážně nemá obdoby:D:D Bráško? Na tebe jsem čekala celej život!!!Díky za všechno....

V noci totálně mrtvá usínám.....po dlouhé době nepřerušovaný spánek, což se třeba dneska říct nedá.. první probuzení v půl druhé ráno druhé ve čtyři....kdy už jsem se musela naládovat snídaní........abych se dostala do klidu....jakmile držím sacharidy na uzdě.......nespím v noci hlady...vždycky to přijde až tak druhý měsíc přípravy, teď to přišlo mnohem dřív....už v třetím týdnu...to jsem zvědavá jak budu vypadat na konci února po tomhle marastu nespaní....

V neděli jsme se každý rozutekli jiným směrem...bráška do worku, já na trénink , kde jsem potkala další stejně naladěné stvoření :o)proběhla kávec, pokec a pak cesta dom..tentokrát opatrněji jako nikdy dřív předtím...

Lidičky díky všem za skvěle strávený víkend!!!Jsem zas tolik nabitá, že z toho ani nemůžu spát:D:D:D:D:D
vaše KATHY

Romčův report z Trnavy
Celkové výsledky

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home